Job hos Visit Lolland-Falster A/S

Visit Lolland-Falster søger jævnligt nye medarbejdere. På denne side ser du alle aktive jobopslag.

REGNSKABSMEDARBEJDER
- til projektcontrolling og administrative opgaver

Motiveres du af økonomisk styring, regnskab og bogholderi? Vil du indgå i en ambitiøs turismeorganisation, hvor du både vil arbejde med økonomi og administrative opgaver? Og kunne det samtidig være spændende at blive en del af et EU-finansieret projekt? Så er jobbet som regnskabsmedarbejder måske lige noget for dig.

Vi søger en regnskabsmedarbejder, som kan tage ansvar for det administrative og økonomiske arbejde hos Visit Lolland-Falster. Derudover vil du halvdelen af tiden arbejde med et spændende EU-finansieret projekt. Du har med andre ord her en unik mulighed for at blive en del af et stort udviklingsprojekt samt en ambitiøs turismeorganisation, som brænder for udviklingen på Lolland-Falster.

Visit Lolland-Falster er med i et spændende projekt, som over de næste to år skal skabe vækst og udvikling inden for turismeerhvervet. Det ambitiøse mål er at tiltrække flere turister til Region Sjælland og samtidig skabe 35 nye jobs i Region Sjælland ved en fokuseret indsats på små og mellemstore turisme-virksomheder. Projektet er EU-støttet via Erhvervsstyrelsen.

Arbejdsopgaver
Du refererer til destinationschefen for Visit Lolland-Falster, som har det overordnede økonomiansvar. Dine opgaver vil primært være:

  • Løbende økonomistyring af projektet
  • Tæt sparring med projektlederen og udviklingschefen
  • Bogføring og budgetlægning
  • Dokumentation og controlling af projektet
  • Drive processen for halvårsrapporteringer 
  • Indhente dokumentation fra relevante partnere og interessenter til projektet

I forbindelse med EU-projektet er din reference i hverdagen til projektlederen for projektet, hvor opgaverne er at sikre, at Visit Lolland-Falster efter to år afleverer et projekt, som uden anmærkninger godkendes af såvel Regionen som EU.

Hos Visit Lolland-Falster vil du blive ansvarlig for det daglige bogholderi og regnskab – derudover vil dine opgaver bl.a. være:

  • Budgetopfølgning og økonomistyring af en mindre virksomhed med op til 20 medarbejdere
  • Opfølgning, bogføring, controlling og mindre analyseopgaver mv.
  • Udarbejdelse af løn
  • Udarbejde mødemateriale
  • Opdatering af medlemsdatabase via CRM-system
  • Andre administrative opgaver for Visit Lolland-Falster og destinationschefen

Visit Lolland-Falster er en del af Business Lolland-Falster, der kan derfor forekomme mindre økonomiopgaver relateret til Business Lolland-Falster

Hvem er du?
Vi leder efter en person der kan arbejde selvstædigt og som kan vokse med stillingen. Det er dog et krav, at du har: 

  • Økonomibaggrund – 2 til 3 års erfaring med regnskab og bogholderi
  • Gode IT kundskaber – Excel, Word og PowerPoint
  • Erfaring med udarbejdelse af løn

Som person arbejder du struktureret og detaljeorienteret. Du har gode samarbejdsevner og møder på arbejde med godt humør og engagement. Struktur falder dig helt naturligt og du evner at bevare et stort overblik over dine arbejdsopgaver, som vil blive mangeartede. 

Hvad tilbyder vi?
At arbejde med noget af det mest givende – nemlig turisme og udvikling af Lolland-Falster. Du vil blive en del af et team, som brænder for at gøre en forskel.

Dit arbejdssted vil være i Maribo sammen med andre gode kollegaer. Hvis du stadig er interesseret, så send endelig din ansøgning. Vi leder efter den helt rette kandidat, tøv derfor ikke med at sende din ansøgning, da vi gerne vil afslutte processen i juni måned. Ansøgningsfristen er senest den 5. juni 2020 kl 12.

Visit Lolland-Falster samarbejder med Nymann HR, hvorfor din ansøgning sendes til Birgitte Nymann. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at ringe til projektleder Torben Djurhuus Mortensen på tlf. 51 85 18 68 eller destinationschef Brian Lindorf Hansen på tlf. 24 46 82 08.

Søg stillingen her.