Dodekalitten

Bliv infopunkt

Foto: Storyflight.dk

Bliv en del af gæsteservicenetværket, der samarbejder om at styrke og skabe det bedste værtskab på Lolland-Falster.

Den varme velkomst og den personlige service er DNA’et for værtskabet på Lolland-Falster. Her er vi sammen om at guide gæsterne videre til den næste oplevelse.

Bliv en del af Lolland-Falsters gæsteservicenetværk sammen med mere en 40 lokale turistvirksomheder, og vær med til at udvikle og styrke det gode værtskab. 

Som en del af gæsteservicenetværket får du:

  • Deltagelse og sparring i netværk
  • Deltagelse på produktkendskabsture
  • Deltagelse i evalueringer og mulighed for at styrke Lolland-Falsters gæsteservice
  • Distribution af brochure
  • Løbende kontakt med Visit Lolland-Falsters gæsteserviceansvarlige
  • Mulighed for at få flere gæster ind gennem døren via anbefalinger og henvisninger fra gæsteservicenetværket og kolleger i turistbranchen
  • Synligt turistinformationsskilt 
  • Et fysisk setup med brochurer, QR-kode til digitale guides og kort, der er skræddersyet til dit sted

Gæsteservicenetværket skal sikre, at Lolland-Falster fremstår som én samlet destination og oplevelse. Hvor der er tid til gæsterne og mødet med dig, lokale ildsjæle, lokale producenter og iværksættere er en oplevelse i sig selv.

Vi glæder os til at få dig med i netværket.

Sammen guider vi gæsterne til den næste oplevelse på Lolland-Falster.

Gæsteserviceansvarlig og projektleder Julie Brodka
Hør mere om, hvordan du bliver infopunkt

Gæsteserviceansvarlig og projektleder

jb@visitlf.dk